PROJECT BRIEFING

Niet alle vragen hoeven beantwoord te worden, maar probeer wel zo volledig mogelijk te zijn. Een goede briefing is de basis van elk geslaagd project.

Aantal werkenemers

Heb je een duidelijk vooruitzicht over hoe je jouw bedrijf wil zien groeien in de komende jaren?

(bvb. groeien in aanbod / meer klanten behalen / een breder publiek aanspreken / ...)

Op welke markt(en) mik je?

(meerdere opties mogelijk)

Op welke leeftijdsgroep(en) mik je?

(meerdere opties mogelijk)

Kan je zelf een omschrijving van je ideale klant(en) geven?

Vind je dat je momenteel het juiste doelpubliek bereikt?

Weet je via welke weg de meeste nieuwe klanten bij jou terecht komen?

Heb je een idee wat je met marketing wil bereiken om je doel te behalen?

(bvb. meer naambekendheid opbouwen / mensen beter informeren / …)

Heeft jouw bedrijf reeds een grafische merkidentiteit?

(meerdere opties mogelijk)

Heeft jouw bedrijf reeds een digitale merkidentiteit?

(meerdere opties mogelijk)

Ben je tevreden over jouw huidig marketing materiaal?

Hoe draagt je huidige marketing bij aan het bereiken van je doel?

Wat is het doel van je project?

(meerdere opties mogelijk)

Heb je al een idee welke marketing tools je wil laten ontwikkelen?

(meerdere opties mogelijk)

Maak je reeds gebruik van een bepaald online systeem?

(bvb. afsprakenplatform)

Zijn er bepaalde systemen die je online zeker nodig hebt?

(meerdere opties mogelijk)

Heb je al een stijlvoorkeur voor het design?

(meerdere opties mogelijk)

Wat is het budget voor je project?

(dit is niet bindend maar helpt ons een realistisch voorstel te doen)

Heeft je project een deadline?

PROJECT BRIEFING

Niet alle vragen hoeven beantwoord te worden, maar probeer wel zo volledig mogelijk te zijn. Een goede briefing is de basis van elk geslaagd project.

Aantal werkenemers

Heb je een duidelijk vooruitzicht over hoe je jouw bedrijf wil zien groeien in de komende jaren?

(bvb. groeien in aanbod / meer klanten behalen / een breder publiek aanspreken / ...)

Op welke markt(en) mik je?

(meerdere opties mogelijk)

Op welke leeftijdsgroep(en) mik je?

(meerdere opties mogelijk)

Kan je zelf een omschrijving van je ideale klant(en) geven?

Vind je dat je momenteel het juiste doelpubliek bereikt?

Weet je via welke weg de meeste nieuwe klanten bij jou terecht komen?

Heb je een idee wat je met marketing wil bereiken om je doel te behalen?

(bvb. meer naambekendheid opbouwen / mensen beter informeren / …)

Heeft jouw bedrijf reeds een grafische merkidentiteit?

(meerdere opties mogelijk)

Heeft jouw bedrijf reeds een digitale merkidentiteit?

(meerdere opties mogelijk)

Ben je tevreden over jouw huidig marketing materiaal?

Hoe draagt je huidige marketing bij aan het bereiken van je doel?

Wat is het doel van je project?

(meerdere opties mogelijk)

Heb je al een idee welke marketing tools je wil laten ontwikkelen?

(meerdere opties mogelijk)

Maak je reeds gebruik van een bepaald online systeem?

(bvb. afsprakenplatform)

Zijn er bepaalde systemen die je online zeker nodig hebt?

(meerdere opties mogelijk)

Heb je al een stijlvoorkeur voor het design?

(meerdere opties mogelijk)

Wat is het budget voor je project?

(dit is niet bindend maar helpt ons een realistisch voorstel te doen)

Heeft je project een deadline?

PROJECT BRIEFING

Niet alle vragen hoeven beantwoord te worden, maar probeer wel zo volledig mogelijk te zijn. Een goede briefing is de basis van elk geslaagd project.

Aantal werkenemers

Heb je een duidelijk vooruitzicht over hoe je jouw bedrijf wil zien groeien in de komende jaren?

(bvb. groeien in aanbod / meer klanten behalen / een breder publiek aanspreken / ...)

Op welke markt(en) mik je?

(meerdere opties mogelijk)

Op welke leeftijdsgroep(en) mik je?

(meerdere opties mogelijk)

Kan je zelf een omschrijving van je ideale klant(en) geven?

Vind je dat je momenteel het juiste doelpubliek bereikt?

Weet je via welke weg de meeste nieuwe klanten bij jou terecht komen?

Heb je een idee wat je met marketing wil bereiken om je doel te behalen?

(bvb. meer naambekendheid opbouwen / mensen beter informeren / …)

Heeft jouw bedrijf reeds een grafische merkidentiteit?

(meerdere opties mogelijk)

Heeft jouw bedrijf reeds een digitale merkidentiteit?

(meerdere opties mogelijk)

Ben je tevreden over jouw huidig marketing materiaal?

Hoe draagt je huidige marketing bij aan het bereiken van je doel?

Wat is het doel van je project?

(meerdere opties mogelijk)

Heb je al een idee welke marketing tools je wil laten ontwikkelen?

(meerdere opties mogelijk)

Maak je reeds gebruik van een bepaald online systeem?

(bvb. afsprakenplatform)

Zijn er bepaalde systemen die je online zeker nodig hebt?

(meerdere opties mogelijk)

Heb je al een stijlvoorkeur voor het design?

(meerdere opties mogelijk)

Wat is het budget voor je project?

(dit is niet bindend maar helpt ons een realistisch voorstel te doen)

Heeft je project een deadline?

PROJECT BRIEFING

Niet alle vragen hoeven beantwoord te worden, maar probeer wel zo volledig mogelijk te zijn. Een goede briefing is de basis van elk geslaagd project.

Aantal werkenemers

Heb je een duidelijk vooruitzicht over hoe je jouw bedrijf wil zien groeien in de komende jaren?

(bvb. groeien in aanbod / meer klanten behalen / een breder publiek aanspreken / ...)

Op welke markt(en) mik je?

(meerdere opties mogelijk)

Op welke leeftijdsgroep(en) mik je?

(meerdere opties mogelijk)

Kan je zelf een omschrijving van je ideale klant(en) geven?

Vind je dat je momenteel het juiste doelpubliek bereikt?

Weet je via welke weg de meeste nieuwe klanten bij jou terecht komen?

Heb je een idee wat je met marketing wil bereiken om je doel te behalen?

(bvb. meer naambekendheid opbouwen / mensen beter informeren / …)

Heeft jouw bedrijf reeds een grafische merkidentiteit?

(meerdere opties mogelijk)

Heeft jouw bedrijf reeds een digitale merkidentiteit?

(meerdere opties mogelijk)

Ben je tevreden over jouw huidig marketing materiaal?

Hoe draagt je huidige marketing bij aan het bereiken van je doel?

Wat is het doel van je project?

(meerdere opties mogelijk)

Heb je al een idee welke marketing tools je wil laten ontwikkelen?

(meerdere opties mogelijk)

Maak je reeds gebruik van een bepaald online systeem?

(bvb. afsprakenplatform)

Zijn er bepaalde systemen die je online zeker nodig hebt?

(meerdere opties mogelijk)

Heb je al een stijlvoorkeur voor het design?

(meerdere opties mogelijk)

Wat is het budget voor je project?

(dit is niet bindend maar helpt ons een realistisch voorstel te doen)

Heeft je project een deadline?

Wij zijn een collectief van creatieve experten die bedrijven helpen hun marketing op punt te zetten.

Channels
Gegevens

+32 468 12 19 48

robin@rcdesign.be

Sint-Katelijnestraat 124
2800 Mechelen

BTW - BE0542724403

© Copyright 2025. All rights Reserved

Created by

Robin Clymans

Wij zijn een collectief van creatieve experten die bedrijven helpen hun marketing op punt te zetten.

Channels
Gegevens

+32 468 12 19 48

robin@rcdesign.be

Sint-Katelijnestraat 124
2800 Mechelen

BTW - BE0542724403

© Copyright 2025. All rights Reserved

Created by

Robin Clymans

Wij zijn een collectief van creatieve experten die bedrijven helpen hun marketing op punt te zetten.

Channels
Gegevens

+32 468 12 19 48

robin@rcdesign.be

Sint-Katelijnestraat 124
2800 Mechelen

BTW - BE0542724403

© Copyright 2025. All rights Reserved

Created by

Robin Clymans