Een frame uit een branding video voor fietsen waarbij je een man op een sportfiets ziet.
Een frame uit een branding video voor fietsen waarbij je een man op een sportfiets ziet.
Een frame uit een branding video voor fietsen waarbij je een man op een sportfiets ziet.
Connecteer dieper met

CONTENT
CREATIE

HERBRUIKBAAR & CONSISTENT

HERBRUIKBAAR & CONSISTENT

HERBRUIKBAAR & CONSISTENT

Consistentie in je foto, video en tekst content straalt professionaliteit uit en bekrachtigt je boodschap. Daarnaast is het ook economisch voordelig om niet voor elke boodschap een nieuwe shoot te moeten booken, of voor elke email een copywriter te moeten briefen. Denk aan een bedrijfsvideo die herwerkt wordt tot korte social media posts, of website artikels die gebruikt worden voor mailings.

Consistentie in je foto, video en tekst content straalt professionaliteit uit en bekrachtigt je boodschap. Daarnaast is het ook economisch voordelig om niet voor elke boodschap een nieuwe shoot te moeten booken, of voor elke email een copywriter te moeten briefen. Denk aan een bedrijfsvideo die herwerkt wordt tot korte social media posts, of website artikels die gebruikt worden voor mailings.

Consistentie in je foto, video en tekst content straalt professionaliteit uit en bekrachtigt je boodschap. Daarnaast is het ook economisch voordelig om niet voor elke boodschap een nieuwe shoot te moeten booken, of voor elke email een copywriter te moeten briefen. Denk aan een bedrijfsvideo die herwerkt wordt tot korte social media posts, of website artikels die gebruikt worden voor mailings.

Enkele posters en posts met consistente content.
Enkele posters en posts met consistente content.
Enkele posters en posts met consistente content.

GERICHT OP JE DOELGROEP

GERICHT OP JE DOELGROEP

GERICHT OP JE DOELGROEP

Sterke content creatie richt zich exact op waar je doelpubliek naar zoekt, niet op wat jij als bedrijf wil dat ze naar zoeken. De inhoud moet een oplossing bieden op de pijnpunten en de vragen van je doelgroep. De insteek, tone of voice, sfeer en visuele elementen moeten worden afgestemd op hun leefwereld en mediavoorkeuren. Het juiste kanaal kiezen is hierbij enorm belangrijk. Daarna moet de content ook afgestemd worden op het kanaal. Korte krachtige boodschappen werken op social media bvb. beter dan lange bedrijfsvideo's. Op je website kan je dan weer dieper gaan informeren en wel een bedrijfsvideo tonen. Zo kan je de geloofwaardigheid van je merk en betrokkenheid van je doelgoep versterken.

Sterke content creatie richt zich exact op waar je doelpubliek naar zoekt, niet op wat jij als bedrijf wil dat ze naar zoeken. De inhoud moet een oplossing bieden op de pijnpunten en de vragen van je doelgroep. De insteek, tone of voice, sfeer en visuele elementen moeten worden afgestemd op hun leefwereld en mediavoorkeuren. Het juiste kanaal kiezen is hierbij enorm belangrijk. Daarna moet de content ook afgestemd worden op het kanaal. Korte krachtige boodschappen werken op social media bvb. beter dan lange bedrijfsvideo's. Op je website kan je dan weer dieper gaan informeren en wel een bedrijfsvideo tonen. Zo kan je de geloofwaardigheid van je merk en betrokkenheid van je doelgoep versterken.

Sterke content creatie richt zich exact op waar je doelpubliek naar zoekt, niet op wat jij als bedrijf wil dat ze naar zoeken. De inhoud moet een oplossing bieden op de pijnpunten en de vragen van je doelgroep. De insteek, tone of voice, sfeer en visuele elementen moeten worden afgestemd op hun leefwereld en mediavoorkeuren. Het juiste kanaal kiezen is hierbij enorm belangrijk. Daarna moet de content ook afgestemd worden op het kanaal. Korte krachtige boodschappen werken op social media bvb. beter dan lange bedrijfsvideo's. Op je website kan je dan weer dieper gaan informeren en wel een bedrijfsvideo tonen. Zo kan je de geloofwaardigheid van je merk en betrokkenheid van je doelgoep versterken.

Een close up van een sporter met een voorbeeld van een social media post en een beschrijving over hoe de content zich richt to de doelgroep.
Een close up van een sporter met een voorbeeld van een social media post en een beschrijving over hoe de content zich richt to de doelgroep.
Een close up van een sporter met een voorbeeld van een social media post en een beschrijving over hoe de content zich richt to de doelgroep.

CONTENT ALS VERKOOPSTOOL

CONTENT ALS VERKOOPSTOOL

CONTENT ALS VERKOOPSTOOL

Mensen willen eerst begrepen worden alvorens ze gaan overwegen, en pas daarna beslissen ze om iets te kopen. Dit is het top-middle-bottom funnel concept, een bewezen en wereldwijd geïmplementeerd marketing begrip. Het is cruciaal dat potentiële klanten doorheen dit proces begeleid worden door de juiste content op hetjuiste moment voorgeschoteld te krijgen. Door dit proces te respecteren, voorkom je verwarring en verhoog je de kans dat je content leidt tot een verkoop.

Mensen willen eerst begrepen worden alvorens ze gaan overwegen, en pas daarna beslissen ze om iets te kopen. Dit is het top-middle-bottom funnel concept, een bewezen en wereldwijd geïmplementeerd marketing begrip. Het is cruciaal dat potentiële klanten doorheen dit proces begeleid worden door de juiste content op hetjuiste moment voorgeschoteld te krijgen. Door dit proces te respecteren, voorkom je verwarring en verhoog je de kans dat je content leidt tot een verkoop.

Mensen willen eerst begrepen worden alvorens ze gaan overwegen, en pas daarna beslissen ze om iets te kopen. Dit is het top-middle-bottom funnel concept, een bewezen en wereldwijd geïmplementeerd marketing begrip. Het is cruciaal dat potentiële klanten doorheen dit proces begeleid worden door de juiste content op hetjuiste moment voorgeschoteld te krijgen. Door dit proces te respecteren, voorkom je verwarring en verhoog je de kans dat je content leidt tot een verkoop.

Een close up van een sporter me meerdere voorbeeld van consistente online advertenties.
Een close up van een sporter me meerdere voorbeeld van consistente online advertenties.
Een close up van een sporter me meerdere voorbeeld van consistente online advertenties.

CONTENT VOOR VINDBAARHEID

CONTENT VOOR VINDBAARHEID

CONTENT VOOR VINDBAARHEID

Zoekmachines worden steeds beter in het herkennen van waardevolle inhoud. Wie vandaag door middel van SEO (search engine optimisation) bovenaan wil staan bij Google, moet meer doen dan keywords gebruiken. Content creatie die hoog moet scoren op het web zal kwaliteit, kennis, relevantie en betrouwbaarheid op een gestructureerde manier moeten aantonen. Het E-E-A-T model van Google (Experience, Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness) bepaalt in toenemende mate welke content zichtbaar wordt en welke niet.

Zoekmachines worden steeds beter in het herkennen van waardevolle inhoud. Wie vandaag door middel van SEO (search engine optimisation) bovenaan wil staan bij Google, moet meer doen dan keywords gebruiken. Content creatie die hoog moet scoren op het web zal kwaliteit, kennis, relevantie en betrouwbaarheid op een gestructureerde manier moeten aantonen. Het E-E-A-T model van Google (Experience, Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness) bepaalt in toenemende mate welke content zichtbaar wordt en welke niet.

Zoekmachines worden steeds beter in het herkennen van waardevolle inhoud. Wie vandaag door middel van SEO (search engine optimisation) bovenaan wil staan bij Google, moet meer doen dan keywords gebruiken. Content creatie die hoog moet scoren op het web zal kwaliteit, kennis, relevantie en betrouwbaarheid op een gestructureerde manier moeten aantonen. Het E-E-A-T model van Google (Experience, Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness) bepaalt in toenemende mate welke content zichtbaar wordt en welke niet.

Een close up van een sporter op een fiets.
Een close up van een sporter op een fiets.
Een close up van een sporter op een fiets.

Wij zijn een collectief van creatieve experten die bedrijven helpen hun marketing op punt te zetten.

Channels
Gegevens

+32 468 12 19 48

robin@rcdesign.be

Sint-Katelijnestraat 124
2800 Mechelen

BTW - BE0542724403

© Copyright 2025. All rights Reserved

Created by

Robin Clymans

Wij zijn een collectief van creatieve experten die bedrijven helpen hun marketing op punt te zetten.

Channels
Gegevens

+32 468 12 19 48

robin@rcdesign.be

Sint-Katelijnestraat 124
2800 Mechelen

BTW - BE0542724403

© Copyright 2025. All rights Reserved

Created by

Robin Clymans

Wij zijn een collectief van creatieve experten die bedrijven helpen hun marketing op punt te zetten.

Channels
Gegevens

+32 468 12 19 48

robin@rcdesign.be

Sint-Katelijnestraat 124
2800 Mechelen

BTW - BE0542724403

© Copyright 2025. All rights Reserved

Created by

Robin Clymans