


HERBRUIKBAAR & CONSISTENT
HERBRUIKBAAR & CONSISTENT
HERBRUIKBAAR & CONSISTENT
Consistentie in je foto, video en tekst content straalt professionaliteit uit en bekrachtigt je boodschap. Daarnaast is het ook economisch voordelig om niet voor elke boodschap een nieuwe shoot te moeten booken, of voor elke email een copywriter te moeten briefen. Denk aan een bedrijfsvideo die herwerkt wordt tot korte social media posts, of website artikels die gebruikt worden voor mailings.
Consistentie in je foto, video en tekst content straalt professionaliteit uit en bekrachtigt je boodschap. Daarnaast is het ook economisch voordelig om niet voor elke boodschap een nieuwe shoot te moeten booken, of voor elke email een copywriter te moeten briefen. Denk aan een bedrijfsvideo die herwerkt wordt tot korte social media posts, of website artikels die gebruikt worden voor mailings.
Consistentie in je foto, video en tekst content straalt professionaliteit uit en bekrachtigt je boodschap. Daarnaast is het ook economisch voordelig om niet voor elke boodschap een nieuwe shoot te moeten booken, of voor elke email een copywriter te moeten briefen. Denk aan een bedrijfsvideo die herwerkt wordt tot korte social media posts, of website artikels die gebruikt worden voor mailings.



GERICHT OP JE DOELGROEP
GERICHT OP JE DOELGROEP
GERICHT OP JE DOELGROEP
Sterke content creatie richt zich exact op waar je doelpubliek naar zoekt, niet op wat jij als bedrijf wil dat ze naar zoeken. De inhoud moet een oplossing bieden op de pijnpunten en de vragen van je doelgroep. De insteek, tone of voice, sfeer en visuele elementen moeten worden afgestemd op hun leefwereld en mediavoorkeuren. Het juiste kanaal kiezen is hierbij enorm belangrijk. Daarna moet de content ook afgestemd worden op het kanaal. Korte krachtige boodschappen werken op social media bvb. beter dan lange bedrijfsvideo's. Op je website kan je dan weer dieper gaan informeren en wel een bedrijfsvideo tonen. Zo kan je de geloofwaardigheid van je merk en betrokkenheid van je doelgoep versterken.
Sterke content creatie richt zich exact op waar je doelpubliek naar zoekt, niet op wat jij als bedrijf wil dat ze naar zoeken. De inhoud moet een oplossing bieden op de pijnpunten en de vragen van je doelgroep. De insteek, tone of voice, sfeer en visuele elementen moeten worden afgestemd op hun leefwereld en mediavoorkeuren. Het juiste kanaal kiezen is hierbij enorm belangrijk. Daarna moet de content ook afgestemd worden op het kanaal. Korte krachtige boodschappen werken op social media bvb. beter dan lange bedrijfsvideo's. Op je website kan je dan weer dieper gaan informeren en wel een bedrijfsvideo tonen. Zo kan je de geloofwaardigheid van je merk en betrokkenheid van je doelgoep versterken.
Sterke content creatie richt zich exact op waar je doelpubliek naar zoekt, niet op wat jij als bedrijf wil dat ze naar zoeken. De inhoud moet een oplossing bieden op de pijnpunten en de vragen van je doelgroep. De insteek, tone of voice, sfeer en visuele elementen moeten worden afgestemd op hun leefwereld en mediavoorkeuren. Het juiste kanaal kiezen is hierbij enorm belangrijk. Daarna moet de content ook afgestemd worden op het kanaal. Korte krachtige boodschappen werken op social media bvb. beter dan lange bedrijfsvideo's. Op je website kan je dan weer dieper gaan informeren en wel een bedrijfsvideo tonen. Zo kan je de geloofwaardigheid van je merk en betrokkenheid van je doelgoep versterken.



CONTENT ALS VERKOOPSTOOL
CONTENT ALS VERKOOPSTOOL
CONTENT ALS VERKOOPSTOOL
Mensen willen eerst begrepen worden alvorens ze gaan overwegen, en pas daarna beslissen ze om iets te kopen. Dit is het top-middle-bottom funnel concept, een bewezen en wereldwijd geïmplementeerd marketing begrip. Het is cruciaal dat potentiële klanten doorheen dit proces begeleid worden door de juiste content op hetjuiste moment voorgeschoteld te krijgen. Door dit proces te respecteren, voorkom je verwarring en verhoog je de kans dat je content leidt tot een verkoop.
Mensen willen eerst begrepen worden alvorens ze gaan overwegen, en pas daarna beslissen ze om iets te kopen. Dit is het top-middle-bottom funnel concept, een bewezen en wereldwijd geïmplementeerd marketing begrip. Het is cruciaal dat potentiële klanten doorheen dit proces begeleid worden door de juiste content op hetjuiste moment voorgeschoteld te krijgen. Door dit proces te respecteren, voorkom je verwarring en verhoog je de kans dat je content leidt tot een verkoop.
Mensen willen eerst begrepen worden alvorens ze gaan overwegen, en pas daarna beslissen ze om iets te kopen. Dit is het top-middle-bottom funnel concept, een bewezen en wereldwijd geïmplementeerd marketing begrip. Het is cruciaal dat potentiële klanten doorheen dit proces begeleid worden door de juiste content op hetjuiste moment voorgeschoteld te krijgen. Door dit proces te respecteren, voorkom je verwarring en verhoog je de kans dat je content leidt tot een verkoop.



CONTENT VOOR VINDBAARHEID
CONTENT VOOR VINDBAARHEID
CONTENT VOOR VINDBAARHEID
Zoekmachines worden steeds beter in het herkennen van waardevolle inhoud. Wie vandaag door middel van SEO (search engine optimisation) bovenaan wil staan bij Google, moet meer doen dan keywords gebruiken. Content creatie die hoog moet scoren op het web zal kwaliteit, kennis, relevantie en betrouwbaarheid op een gestructureerde manier moeten aantonen. Het E-E-A-T model van Google (Experience, Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness) bepaalt in toenemende mate welke content zichtbaar wordt en welke niet.
Zoekmachines worden steeds beter in het herkennen van waardevolle inhoud. Wie vandaag door middel van SEO (search engine optimisation) bovenaan wil staan bij Google, moet meer doen dan keywords gebruiken. Content creatie die hoog moet scoren op het web zal kwaliteit, kennis, relevantie en betrouwbaarheid op een gestructureerde manier moeten aantonen. Het E-E-A-T model van Google (Experience, Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness) bepaalt in toenemende mate welke content zichtbaar wordt en welke niet.
Zoekmachines worden steeds beter in het herkennen van waardevolle inhoud. Wie vandaag door middel van SEO (search engine optimisation) bovenaan wil staan bij Google, moet meer doen dan keywords gebruiken. Content creatie die hoog moet scoren op het web zal kwaliteit, kennis, relevantie en betrouwbaarheid op een gestructureerde manier moeten aantonen. Het E-E-A-T model van Google (Experience, Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness) bepaalt in toenemende mate welke content zichtbaar wordt en welke niet.


